Sunday, February 22, 2009

SuDaH GEMUK

Saya sudah semakin gemuk..nie diyakinkan lagi setelah semua seluar2 n bj2 semakin mengecil pabila sya memakainye...huhuh 2la dulu sblm aku start prctical berkobar2 gan sume housemate nak start diet mcm2 aku cuba mkn yougurt,xmkn mlm,sit up mcm2 ar tp hampa 2 cuma bertahan 2minggu je lps 2 sume hany angan2 hehehe..tau jela kan da duk umah mak msk xkan xmkn nnt kecik plak hati..heheh(alasan).. Jd dr hari ke hari bdn aku mcm di pam2 heheh setiap kali jumpe ziha mst aku ckp da gemuk nak diet tp dlm pd 2 kitog mkn gak...hehehe
2la nk hidup zaman sekarang ni bukannya senang, dari pemakaian kita sampai la taraf hidup kita orang pandang. If setakat pandang je xpe,
ni mulut potpet kat belakang
"euwww..dah la badan macam tu ada hati nak menggedik @ pakai ketat2"
ataupun
"ishh..badan kurus cam tiang tu pun ade org minat ke??''

Bukannye semua org perfect, yes i admit it.Macam2 mana pun, prinsip aku senang je. As long as you selesa dengan badan you sendiri, then go ahead. Tutup telinga, tutup mata (drp org yang suka pandang atas bawah), BE HAPPY! tp dlm hati tetap nak kurus hehe...2la kite tgk jela tercapai ke x hasrat aku nak kurus @ makin gemuk...huahuah....
-----END-----

4 comments:

luvlyziha said...

usaha2!! ye la lps ni kan kte kuar bwk mineral je tau.. klu aku ajk mkn katakn Tak Nak! bru dua2 kurus.. ni perut aku pun mcm ada bb..

me,myself & i said...

hahah...2la psl bwk mineral yek
k aku ingt 2...hahahah
kite tgk la tahan smp bile kan heheheh

Anonymous said...

huahuahuahua.. jom la mengandung and doakan akan dapat morning sickness... boleh turun 10 kilo youuuuuuuuuuuu... hehehehehehehhehehehe

singamaraja said...

Auuum!Salam ziarah