Saturday, February 21, 2009

I'm getting old


12 hb feb genap umur aku 23thn mcm xpecaya aku da tua heheh
aku rasa mcm br abis spm kan...2la kekadang bila ade yg tany umur aku
mst aku nak ckp br 20 thn tp hakikatnye da 23 thn owh tidak....da tua...huhuh
ok time birtdy aku xdela dpt present bnyk mcm dulu2 adela 1 2 pn ziha kasi terkejut
gakla dia bg bende 2 aku ingtkan ape sanggup dia anta kat umah aku mlm sblm birtdy aku.
Sblm 2 dia asyik call aku tany aku nak ape for surela aku wat2 jual mahal aku ckp xpayahla beli pape tp dlm hati *wink* hehehhe..so dlm kul 9 dia dtg bwk hadiah 2 n dia lepak umah aku kejap kan. so present 2 dia balut n letak dlm plastik girl then aku ckp ar kat dia eleh aku tau ko mst bg wallet beli kat girl kan tp dia diam je dia xbg aku bkk lg hehhee...
so dia blk je then jam da kul 12am aku pn bkk hadiah 2 nak tau ape hehehhe.....
terkejut n terharu aku tgk tau hehhehe...yela kalu aku nak beli sendiri aku rasa mmg x la..best glr 2 yg aku lg syg ko 2 ziha... 2la kan dia pn tau aku xde wallet 2 yg dia bg 2 kesian tgk kot aku pk wallet bdk2 je hahahaha....

l


1 comment:

luvlyziha said...

ngehe dian mention nama aku..